Monday, May 4, 2009

Dedication to The IB Boys

Terus terang.
Saya tahu budak IB mula exam hari ini.
Tapi, the fact that there will be only three weeks left to be with them
buat saya rasa sedih....sedikit.

Yalah.
Biarpun saya " orang luar", 4 semester juga saya bermain dan berjenaka bersama mereka.
Sama-sama menonton Grey's Anatomy, Heroes dan Gossip Girl.
Sama-sama mengganggu tidur Khairul dan "bergosipan" dengan Razini.
Terbahak dengan keletah Ata, Dzarfan dan rakan-rakannya
dan bising DOTA yang membingitkan dan mengganggu itu.
Siapa boleh lupa sesi "bernasihat-nasihatan" antara saya dengan Redza yang innocent itu.
Dan juga urutan free setiap kali ternampak Azim dan Aiman dan Zikri dan Asif dan Hazwan dan ....upz, saya rasa saya pernah mengurut hampir kesemua budak IB lelaki .
Oh, dan juga "susahnya" mengejutkan Syazwan untuk bangun study pukul 5 pagi seperti yang diamanatkan oleh beliau. Huhu.
Dan juga countless soirees, if you know what I mean.
Dan recently, all the "pilgrimage" to Santap Corner.

Ya, IBs lelaki, anda batch paling bising pernah saya jumpa, dan juga batch future-doctors, teachers, and actuarists paling kelakar dan "mengarut" I've known.
So, give your most damn correct answers in your examinations and leave Malaysia already.
I don't want to see your faces in December, k?
Bak kata Redza, ni lah masa korang nak buktikan yang "korang raya tahun depan kat mana".


1 comment:

aku yg innocent said...

terharu aku membacanya...
semoga suma rakan2ku terbang...
bertebaran di muka bumi...
jadikan kite sbgai sejarah batch pertama suma fly dgn point yg mencukupi...
Amin....