Saturday, September 19, 2009

Aidilfitri

Salam lebaran,kalian. Tuhan itu Maha Mengetahui. Dengan kehendak-Nya,akan disampaikan kita lagi pada Ramadan dan Syawal yang seterusnya. Mungkin saja ini kali terakhir saya menyambut Ramadan kerana saya tidak tahu takdir ketentuan Ilahi, justeru saya memohon maaf kepada kalian buat segalanya dan salah silap kalian pada saya juga saya maafkan. Tuhan tahu betapa banyaknya salah saya pada-Nya, dan saya tak mampu menanggung dosa pada manusia yang lain juga. Jadi, ampunkan salah silap saya. Sila jaga diri kalian. Selamat Hari Raya Aidilfitri. Assalamualaikum warahmatullah.

2 comments:

rainbOw said...

khia,slamat ari raye buddy!!sowi tau kalu ade slh silap..mntak halal ea ilmu2 y ko bg..

Faiz Nadzam said...

selamat hari raya wankhai! aku pun minta maaf gak.