Monday, June 15, 2009

Bye-lah.

Saya seronok dengan Farewell Dinner Batch 8.
Saya seronok pergi Kem Pemantapan Akidah Sahsiah (KUPAS) KMS. Believe it or not, tak kisah apa pun, apa saja program yang boleh buat saya bertemu semula kawan-kawan IB dan juga membolehkan saya meluangkan masa dengan Batch A-Level saya sendiri amat saya hargai.

Dah habis dah pun KUPAS ini.
Budak IB dah xder dah.
Budak A-Level pun dah tinggal sikit.
Dan mahu tidak mahu, saya kini terpaksa mengucapkan,
" Selamat tinggal, Kolej MARA Seremban."
Ampun maaf salah silap, dan halalkan kalau saya mengambil hak anda.
Boleh tuntut hutang pada saya kalau ada, dan saya halalkan segala hutang kalian"
( rasanya ramai jer orang hutang, tapi cincai jela".

"To meet is to part, and to this I bid you, my love, farewell."

No comments: