Wednesday, June 10, 2009

The SEVENies




Saya kadang kala, rindu kelas ini. Mereka menyedarkan banyak perkara buat saya. On how life is, and what memories are for.
Kami mungkin membawa jalan masing-masing, dan mungkin akan jarang, mungkin amat jarang sekali bertegur sapa, tapi saya yakin 2 tahun bersama mereka dahulu paling kurang pasti membawa sedikit makna.
Masa ini dimana sahabat itu ialah dan tentunya sahabat. Masa dimana kita cuba mencari diri dan mencari keremajaan-dan apabila Tuhan mentakdirkan saya dipertemukan dengan kalian-saya bersyukur.
Benar-benar bersyukur.

Ia tidak semuanya manis, pahit juga ada, tetapi pahit bagaimanapun, tidak dapat tidak saya cuma tersenyum sendiri dan menepuk dahi kerana kebodohan dahulu.
Huhu.
God bless you all Sevenies, God bless you.

2 comments:

hasellusiby said...

salam...

tumpang ziarah. jika ada yang berminat dengan teori konspirasi, sejarah nusantara yang hilang, sufism, kebangkitan akhir zaman..sila lah ke nusanaga.blogspot.com

harap salam ukhwah akan bertaut demi masa depan..sekian

......................................

~shida~ said...

weee....kenangan terindah ar kat tepeng..huhu..skang sume dah bertebaran..kawan2ku,semoga sumenye berjayalah ya..wlau dimana kalian berada...sob3