Thursday, June 18, 2009

Weekly Update?

Salam.
Cuti dah start.
Kompem malam-malam remaja2 tua(baca: yang sedang membaca pst ini) ini akan on9 sehingga ke pagi atau at least pukul 1 lebih.
Yelah, x tahu nak buat apa.
Sesetengahnya ber-facebook, ber-YM, ber-OneManga, ber-Twitter, ber-blogging dan sebagainya.

Tapi takpela, kome (baca: kalian) ada internet kat rumah. Teman (baca: saya) mana ada. Huhu.
Selalunya pergi on9 malam-malam kat CC. Time tula nak baca manga ke, blogging ke apa....
Tapi nampaknya xberapa boleh sgt dah kot~huhu.
kenapa?
Saya kena upah ngajar budak2 kecik kat flat umah saya duduk ni mengaji Quran malam2. That includes my own sisters yang cukup liat nak mengaji Quran as well ( aku pun liat sebenarnya...). Upah pun ala2 tradisional gitu. Kain pelekat, kain baju melayu parents budak2 ni bagi, siap pulut kuning diberi kat tuan guru ( baca: saya?!) apabila mula mengajar dan kalau sempat khatam nanti.
So, perhaps blog ini at least akan diupdate weekly. Yelah, kalau lepas BTN lak, siangnya pun nak bekerja as well. Nak cari duit kot. Maintenance tinggi ( baca: banyak buku novel nak beli . Hehe. )

6 comments:

SyaZwan said...

haha...ko jd tok guru plak kat rmh, bagus2

bawangmerah said...

waah..ngaja budak ngaji. cool.

A.KHAIRUL said...

Ustaz WAN KHAI.. jangan ajar budak tu benda lain sudeh... heheheh

Miyn Amin said...

salam.

hai hai haiiiiiiii, haha mcm dj la pulak.

btw, ajar budak2 tu ngaji baek2. it's a good thing i guess. mcm comel je ajar bdk ngaji eh..

#pulut kuning! aaa shedaaaaaap!

rainbOw said...

gilo ah..professor ungku aziz ak da jd ustaz skang..btw,kai,miyn tu nak ngorat ko..kntoi..hahaha!!

wankhai said...

miyn mana?
ko ke? wakaka.
ko pun shaz-"min" gak....

adoi2...
mengajar kanak-kanak memang memerlukan kesabaran dan daya tahan stress yang tinggi, terutamanya kalau jadi seorang yang anti-children mcm aku.