Friday, June 26, 2009

Interbatch-Marriage?

Hoho. Apa tu?

12 comments:

r a y z i n i e said...

Hoh. IB kawen ngan Alevel?

rainbOw said...

hm..aku rase ak tau nape wankai wat post cmni...sebab die..die..ade minat kt sorg dak IB!!!wahaha!!

Anonymous said...

ya..aku setuju...apa itu??

Faiz Nadzam said...

wankhai, klu de admire mana2 junior ib, gtau aku. Aku tlg adjust, heh.

r a y z i n i e said...

hah. shazmin ngn ak je yg tau. bkn jr ib kot.

Muhammad Hilmi said...

aaaa....

setahu aku, bukan dak KMS... camna shazmin leh kenal lak?
(kalau dah bukan KMS, KM apa lagi) :D

Maya said...

KM ape ek? *Batuk* *Batuk*

wankhai said...

korang ni....
aku baru tanya interbatch marriage tu apa.....
hahaha...
contoh lah kan...........
seorang budak KMS batch perubatan kahwin dengan dengan budak KMS batch aktuari kira "perkahwinan interbatch kah?"
haha

redza said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

aik redza...
aku cam ade bau unsur2 jeles di situ..

wankhai said...

redza takyah jeles dengan benda-benda camni.
Kan? Kan?

redza said...
This comment has been removed by the author.