Thursday, October 9, 2008

Bon Voyage

Untuk Zulfadhli, yang bakal meninggalkan Malaysia malam ni...
Selamat bertolak dan berjuang di perantauan kembali.
Than you for your hospitality masa kat rumah ko aritu. And I do have fun there. All chats and jokes and stuffs.

Kembali di Universiti Iskandariah itu, selamat kembali belajar. Dan moga keseriusan menjenguk kamu. Ini tahun kedua saudara. Apapaun, aku harap kamu gembira di sana.

Jangan lupakan rakan-rakan kamu , terutamanya yang masih terlekat kuat tidak terlepas daripada Malaysia ini. I will miss u. And...hope kalau ada rezeki, kita jumpa lagila tahun depan!

Pesan aku:-

a) Jaga solat kamu yerr...
b) Jangan lupa janji kamu nak masakkan untuk aku merpati sumbat tu. hehehe
c) dan kalau kamu betul-betul jadi pulang ke Malaysia tahun hadapan, belikan aku t-shirt egypt ya?saiz M. jangan kecik sgt nampak perut, jangan besar sgt nampak gemuk. nanti aku bayar. hehehehe.

And to zul, jangan berbelanja sakan sgt di mesir mega sale tu. sungguhpun harga minyak wangi Dolce & Gabbana, or Padini or Giordano bag di sana menjadi amat murah ke...... jangan memborong! Huhu. Kalau nak borong pun,ingat2lah wankhai di tanah air. Hehehe.

K. Selamat jalan. God bless u. Goodbye friend.

No comments: