Sunday, October 5, 2008

Ezzat Razini dan rakannya, Wankhai

wankhai: " What do u mean by 'interesting"? Haha. Nanti aku add ko dalam post aku. "

rayzinie: " Xder pape. oh aku da melantak kfc. keh2."

wankhai: "haha.aku tensen. penat2 turun 62 kg,tadi check 67. alamat tak makan nasi 5 bulan la"

rayzinie: " huhu.jom2.ko nasihat aku.aku nasihat ko"

wankhai: "haha.aim habis ib and alevel,kita body ala model material.hahahahahaha"

rayzinie: " agagag.leyh2.xlama lgk tu. barulah leh fly ngan tenang = ) ...."

wankhai (monolog) : (tiada dalam mesej) kalau macam tu, semua makanan2 aku kena sumbat kat mulut Momo la. Bagi dia besar skit. kurus tang tu jugak , cemburu aku. aku plak bleh kontrol makan sikit( yelatu)

5 comments:

ceria seindah suria said...

aku igtkan budak2 gurl je busy2 psl jage body nih..
ni siap ade post lg ttgnye
huhu~

r a y z i n i e said...

ermm.xlama lagi wankhai ko akan hilang kaki dan tangan.haish.

wankhai said...

aduh gerunnya~
wakakaka

Hasmah Markom said...

Alhamdulillah, tambah lagi tetamu saya! benarlah perubahan kadangkala terjadi oleh musim yang berlalu! Terima kasih singgah dan menjengah page saya..... boleh kongsi ceritalah...

Hasmah Markom said...

Terima kasih response yang segera! Alhamdulillah indirectly, kita berkongsi intipati cerita! Cg rasa ini satu cara untuk kita menambahkan pembacaan buku2 ye. Sebenarnya hal ini telah banyak dilakukan oleh ramai blogger lain, antara nama yang dapat disebut.... Jiwarasa, Zaidakhtar, apa lagi FT juga! Teruskan....banyak yang perlu cg tahu daripada apa yang korang baca!