Friday, November 7, 2008

Sambutan

Ah sudah.Sejak f3 lagi, 7 November aku ada kat asrama, dan kebiasaannya sambutan hari jadi aku agak terkawal.

Kali ni aku kat umah. Esok 8 Nov baru nak sambut. Banyak benda kusut. Nak buat tahlil macam f3 dan tahun lepas, tak bleh. Macam- macam benda aku kena pesan siap2. yela, aku faham gak, mak, abah, auntie buat semua ni pasal nak anak mereka gembira jer. Bukan ada niat apa.

" Along taknak kek ada lilin2 ni, haha, mcm budak2."- sebenarnya, aku tak berapa setuju dengan tiup2 lilin ni. ada kaitan dengan paganistic rituals. nak kata salah bukanla kot, tapi isk...

" takyahla buat sambutan kat karaoke2 ni. Buat kat rumah sudah.Along pening kalau bingit, hehe."- sebelum sambutan besday aku jadi pertandingan juara lagu yang menampilkan jamal abdillah, once, saleem, ramlah ram dsb, baik aku cakap siap2 aku takmau. Time besday la satu batalion makcik, pakcik, anak2 sepupu duk dalam karaoke ni layan nyanyi - walhal orang yang diraikan ni bukan suka karaoke pun, sejuk ada bilik ni....

" Amboi ada tema. Buat kecik2 je bah. Along xnak beli baju baru"

" Along ingat nak balik esok sebenarnya. tak sambut pun takpa. kek sebiji pun ok dah".

Urm. 19 years old. Huhuhu.

5 comments:

Anonymous said...

haha i feel like a stalker. tp cumelnye..

wankhai said...

kenapa? comel?

Anonymous said...

cara mengelakkan sambutan itu comel =p

wankhai said...

Haha....
Anak sulung...
dan jarang berjumpa plak tu.
sejak f1 sudah dicampak ke asrama...
hahaha...

~shida~ said...

ehem..bangga cek ada kawan cam hang..wahaha..alhamdulillah =)