Monday, April 20, 2009

Auckland

Saya nak pergi ke University of Auckland untuk melanjutkan pengajian dalam Bachelor in Education (TESOL) pada tahun 2010 nanti.

Kenapa saya pilih Auckland? 70% of my decision is purely intuition.

Saya nak merasai keindahan Rakatoa dan Akaroa.

Saya nak merasai, melihat dan menyentuh alam semulajadi yang mengalami empat musim.

Saya nak berjalan ke tanah milik Allah yang lain dan mengenali keagungan ciptaan-Nya.

Saya nak cuba belajar Theology kalau boleh di Auckland nanti, kalau boleh.

Saya nak cuba berubah daripada totally disliking kids to extremely loving them melalui modul Psychology of Children.

Saya nak jaga air muka mak bapak saya depan orang kampung.

Jadi, wankhai,

Awak kena cari semangat untuk menekan butang "delete" semua movies yang ada dalam laptop awak itu dan uninstall those games!

4 comments:

Anonymous said...

berusahalah~
nnti kami sambut di huia ini, insyaALlah :D

andhar ismail said...

salam wan khai... sihat? moga2 impian ko jadi kenyataan.

ceria seindah suria said...

mari2 brsama2 berusaha ke auckland!!~~
amin..semoga allh permudahkan perjalanan kite..

mulanrizu said...

alamak...ko nye blog bhsa mlyu, smpe aku nk cri tmpat komen pn x nmpk..

*catat ulasan*

huhu...

hm..ap kaitan auckland n deleteing all those mvies n games..????