Wednesday, April 22, 2009

Trial.

Exam trial ini buat saya lapar hampir sepanjang masa. Tengah-tengah malam dah tido terjaga pukul 4 pagi dek terkejut dengan jeritan manusia-manusia kelawar yang bersorak 8 gol . Hantu betul. Dah la tido pukul dua dan pagi nanti ada test Pure Mathematics 3 dan Sociology P2. Mana boleh tido sangat dah kalau terkejut dengan gegak gempita di bloody DS itu. Maka, dalam kegelapan malam itulah, mind you, lampu sudah tidak boleh dibuka, automatic switch off right, perlahan-lahan saya menyelongkar bekas makanan...

dan tadaa....

semangkuk bubur nasi dimasak menggunakan mini-cooker dan 2 butir telur rebus menggunakan bekas membuat telur separuh masak di pukul 4.30 pagi bersama secawan besar kordial laici .

Tak pernah makan sahur se-grand ini. Selalunya, sahur setiap hari ialah tiada sahur.
Makanya, saya pun tidak pasti samada saya patut berterima kasih kepada manusia-manusia yang berbuat bising pagi-pagi buta itu ataupun tidak.

Dan begini , maka bolehkah saya komplem yang saya semakin gemuk lagi?

1 comment:

budak junior said...

setuju. exam buat saya lapar juga. lapar sangat. sangat. sangat.
sangat lapar.