Wednesday, September 17, 2008

Geram

Dia suruh aku setia dengan dia konon. Bullshit. Sudahlah, aku kenal ko dari dari dulu lagi. Aku dah tak makan dah dengan pujuk rayu ko tu. Ni, dengan mata kepala aku sendiri aku nampak ko 'curang' dengan si lagi satu tu. Still, ko bagi alasan yang bukan-bukan, konon tak berniat la, dia yang seduce la, ke apa.

After 3 years, baru nak cari aku balik? Maaflah. I have changed. And it is a change for the better. I think you should change too. Still, ko sanggup cakap "ko hutang budi banyak kat aku, wan. Ko kena ingat tu". Damn. That's why I hate terhutang budi kat orang. But to begin with, apa sangat yang aku hutang kat ko sampai semua rahsia aku ko nak tahu? Sampai ko aku reveal semua nama? Ni bukannya peralihan kuasa ke apa. Aku risau something happened to them if u know all this. Please, that's the dark life we all have gone through. Can't we let past be past and reborn a new person?

I am sad on how you treat me. And I thought I am your friend. Guess I'm wrong. I'm just a stupid tool to you right? Please, leave me and my secrets alone. We all know how painful it is. I don't want to remember it anymore.

No comments: