Wednesday, September 17, 2008

Mathematics. Done With


Soalan Math memang susah walaupun hanya standard P2.Well, to me. Kalau budak Engine tu, dorang maybe akan cakap "adalah yang susah", "susah gak ar", "boleh tahanla", or " mencabar". Me, just a simple word, "susah". Done.


I expected it to be this hard. Tetapi as I mentioned before,what most important to me is that I do not regret answering it. It doesn't happen here. Ada soalan yang aku carelessly lupa. Bawak naik atas pun boleh lupa~aiya. Ada soalan yang aku tahu aku mampu buat, tapi aku sanggup tinggalkan sebab yang susah tu lagi banyak markahnya. Wrong move there. Akhirnya tidak dapat jawab dua-dua.


Sedihnya aku. Balik-balik bilik. Beg dicampak terus terjun atas katil. I tried my best , I think. I slept at 1 am , enduring this painful headache that I suffered since yesterday for this. God bless us all. I did show my best intelectuality in Maths, but to no avail.Muhasabah, muhasabah. Wankhai, there's still a long way for you to improve.

No comments: